Uwierzyła, że jej pieniądze są zagrożone i straciła ponad 45 tysięcy
Zgłosiła się do nas 52 – letnia mieszkanka powiatu, która została oszukana. Otrzymała telefon od nieznajomego podającego się za pracownika banku. Dowiedziała się wówczas, że ktoś włamał się na jej konta i wypłacił z jej rachunków pieniądze. Oszust polecił jej wypłacić pieniądze w bankomacie, a następnie wpłacić je z użyciem kodu BLIK we wpłatomacie. Podczas tych operacji pokrzywdzona straciła ponad 45 tys. zł. Kiedy zrozumiała, że padła ofiarą oszustów zablokowała swoje konta, a sprawę zgłosiła na Policję.
Teraz ustalamy sprawców oszustwa. Apelujemy również o szczególną ostrożność podczas realizacji operacji finansowych. Oszuści cały czas modyfikują metody działania i wykorzystują każdą okazję by wyłudzić oszczędności. Nie wykonujmy poleceń nieznajomych i bądźmy ostrożni!
aspirant Joanna Klimek